GLIKEMIJSKI INDEKS

Michel Montignac

U prvom dijelu knjige autor jednostavnim jezikom objašnjava što je glikemijski indeks (GI) i kako primjenom koncepta GI-a možete trajno smanjiti tjelesnu težinu. U drugom su dijelu iscrpne tablice s velikim brojem namirnica i njihovim glikemijskim indeksom. Namirnice su prvo poredane abecednim redom, a zatim i prema visini GI-a.

GLIKEMIJSKI INDEKS nezaobilazan je čimbenik svake dijete za mršavljenje i svakog nastojanja održavanja poželjne tjelesne težine. Ova knjiga objašnjava što je GI.
Najjednostavnije rečeno: glikemija je količina glukoze u krvi u koju se pretvaraju svi ugljikohidrati. Visoka glikemija pokreće metaboličke procese koji dovode do debljanja.
Zato treba birati namirnice niskoga glikemijskog indeksa. Srećom, to ne znači nužno da namirnice moraju biti niskokalorične niti da trebamo jesti kao ptičice.
Evo primjera: Krumpir i leća pripadaju u istu skupinu složenih uglikohidrata, imaju i istu kalorijsku vrijednost, ali će izazvati vrlo različitu glikemiju jer je GI leće 30, a GI krumpira 90!

Knjiga sadržava provjerene tablice glikemijskih indeksa svih najčešćih namirnica, pa će vas trajno osloboditi mnogih dvojbi.

Inače, glikemijski indeks kao čimbenik debljanja okosnica je mnogih priznatih dijeta, uključujući onu dijabetičarsku. Ova knjiga odvodi vas u samu bit problema i izmamit će ono radosno: Gle, sada znam odakle krenuti!
 

nazad